Fabia III
Fabia třetí generace šla s dobou a oproti prvnímu modelu je viditelný pokrok. Není to luxusní vůz, ale pro běžné uživatele velmi oblíbené auto, jenž nezklame.
Fabia III
Čechy oblíbený vůz
Fabie není auto za miliony, kde můžeme objevovat zcela inovativní systémy a technologie. Zároveň nemá výkon v řádu několika set koní, který Vás při sešlápnutí plynového pedálu zaboří do sedačky. Je to totiž vůz pro normální lidi, čemuž napovídá i cena. Fabia je nástupce Felicie, kdy se drží na trhu už spousty let a stále se vyvíjí nové generace, a proto drží krok a stále se hojně prodává.
Pokud se podíváme na motory, tak velmi příjemným překvapení je motorizace 1.2 TSI. V bazaru seženete i hezké kousky za slušné ceny, přičemž přeplňovaný čtyřválec má skutečně svou osobnost a je to dobrá volba pro odpůrce tříválců. Tento motor má na dnešní dobu slušné parametry, protože neobsahuje žádné složitosti a opravdu hezky funguje, přičemž servis a provoz Vám nevysaje celou peněženku. Sice u starších ročníků zlobily rozvody a nějaké další mouchy, ale čas šel dopředu, takže veškeré tyto neduhy jsou již vychytané a motor je opravdu spolehlivý.
Tažné na Fabii
Řada rodin nepotřebuje mít v domácnosti dvě auta, takže staré prodá a udělá si radost novějším, což může být například Fabie. Někdy je potřeba převážet opravdu dost věcí, přičemž už kufr prostě nestačí. Ve své kategorii má tento vůz slušně velký kufr, ale třeba na převoz nového nábytku rozhodně nestačí. Abyste si s tímto problémem nemuseli lámat hlavu, nebo platit spoustu peněz za dopravu samotného obchodu, která je často přehnaná, tak si raději pořiďte tažné zařízení Fabia. To už Vám na voze zůstane navždy, takže je to dlouhodobá investice. Až budete třeba potřebovat přívěsný vozík, tak tažné snadno vyndáte, namontujete a můžete se svým vozem kam budete potřebovat.
Jestliže ho budete sem tam používat, tak se rozhodně vyplatí a zároveň budete soběstační. Tento nákup a následná montáž je ideální v případě, že nemáte tažné už od koupi, nebo jej neměl ani minulý majitel a Vám by se nyní hodilo.