Na internetu musíte být vidět
Možná jste měli ještě nedávno velké plány ohledně svého podnikání, které však ustrnulo na mrtvém bodě. Ovšem otázka zní, co děláte špatně? Vše, co jste si předsevzali, plníte. Máte svým zákazníkům co nabídnout, máte dokonalý zákaznický servis, krásnou prodejnu a zajímavé webové stránky. Ale vaši zákazníci se k vám stále nehrnou.
Nicméně ten problém může být nakonec někde úplně jinde. Třeba v tom, že si vás doposud nikdo nevšimnul. Vlastnit kamenný obchod je totiž něco zcela jiného, než mít elektronickou prodejnu. Každý typ obchodu potřebuje svou specifickou reklamu. A stejně tak jako potřebujete upozornit zákazníky na tu kamennou prodejnu, tak stejným způsobem si musí lidé všimnout té elektronické.
Ovšem, jak to udělat. Před e-shopem jen těžko vztyčíte reklamní vlajky a jiné upoutávky. Na elektronickou prodejnu musíte zkrátka upozornit úplně jiným způsobem, zkrátka tak, aby se jednalo o dlouhodobý efekt a abyste byli všem na očích vždy v tu pravou dobu, kdy vás hledají. A to není jen tak. To nevyřeší žádný typ elektronické reklamy. Jde zkrátka o to, aby vás zákazníci nacházeli na předních příčkách výsledků ve vyhledávačích, a na to platí jediné – optimalizace pro vyhledávače.
Jednoduše řečeno, aby váš elektronický obchod objevili skuteční zákazníci, musí jej nejprve objevit vyhledávače. Můžete mít klidně ten nejlepší a nejkrásnější elektronický obchod na světě a ty nejlepší zákaznické služby, a nic to nezmění na tom, že vůbec nebudete vidět. Třeba proto, že jste zvolili špatná klíčová slova a svou prodejnu jste z hlediska vyhledávání na internetu špatně nastavili. Ovšem žádný strach! Nejedná se o nic, co by nebylo možné změnit. Jde pouze o to, svěřit svůj elektronický obchod či webové stránky do těch pravých rukou. Svěřit je lidem, kteří se ve svém řemesle vyznají a mohou vám tak díky svým bohatým zkušenostem slíbit, že vy a váš obchod už na internetu nikdy nezapadnete.